Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-31, 21:46   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V4 Newmarket 1 november


Utsålt å inlämnat jag spelar inte så ofta på internationell galopp men då jag tycker det ser intressant ut vill jag vara med senast på Newmarket hade jag en 15 oddsare i sista som Ahäst men hann inte lämna in och det blev helt osannolikt utdelning på 2 rätt

Bra teamwork nu har jag nåt att titta på då jag kommer hem efter mina sociala åtaganden imorgon

Jag kör en kort variant tycker det ser intressant ut på förhand Systemuppläget är att det kommer en skräll i ett lopp och jag har alla hästar bakom mina två Ahästar

Då jag är borta under nästan hela dagen imorgon
så lämnar in redan ikväll så det är snabba ryck

Femton andelar har jag börjat med kommer annars att lämna in oavsett hur det ser ut vid midnatt

Jag har gjort En av Två man bör köpa andelar i båda systemen då det är reducerat


5 kr per andel både system 1 &2 det är billigare än att göra en Kenokupong

System 1



System 2

Senast redigerad av joppe59 den 2019-10-31 klockan 22:11.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td